fredag, august 25, 2006

Pirates of Rørvig

Argggggg

5 kommentarer:

swedemeister sagde ...

he he , wet swede productions and fallos entertainment gonna rule the world, genialt det der ,

jerk sagde ...

aaargh! det nedløbsrør giver virkelig black pearl kamp til stregen!

swedemeister sagde ...

Ha ha Black pearl har nada chance , vi bruger bare en form av biologisk krigsføring med ritcheys underbukkser,

tvivlen sagde ...

du er genial thomas!!! - lækker soundtrack - og hvis jeg ikke yder så meget så er det fordi evnerne ikke rækker til det!!! mine pc-arme er for korte - hvornår laver du begynder kursus?

SARAH LONSDALE sagde ...

jeg må være enig med aben om at det der med små film og sjove indslag i billedlig form er fuldstændig udenfor mit kompetence område men jeg er pjattet med det perfekte menneske og vild med din lille film!!!! du er grrrreat!