onsdag, marts 29, 2006

YEEEEHAAAAAAA!!!!!

16 kommentarer:

Thomas Fals sagde ...

Den film er simpelthen så vild. Hver gang jeg ser den tænker jeg på, om den er fake eller ej. Min pointe er, at hvis man er så dum at prøve den slags, så kan man da ikke have intelligens nok til at holde sig oprejst...ikke engang på landjorden.

Surfs up dude!!!!

swedemeister sagde ...

det er på Mawerick eller på Jaws, de der surf sted ligger. böjlerne breaker laaaaaaangt ude på havet , har det på flere dvd, det dør et par av de der surfere vaer gang ,och surf legenden Mark Foo var en av dem, r.i.p , u gotta have balls of steel and no brains

jerk sagde ...

fucking ay! den var lige så snigende scary som dødens gab i folkeren... mer' af det, bitte!

Grantræ sagde ...

jeg er pige og forstår det ikke så godt ...

SARAH LONSDALE sagde ...

mig og aben vil vide om han døde af det pjat???

rastløsheden sagde ...

Pyha, jeg kender godt den der følelse.!
...Man skal bare huske ikke at kigge sig tilbage.
Det der er mest scary er at man for utrolig meget fart på! Det giver et lille sug i maven.

.... Ham der, han har helt sikkert klaret den!

Peterstrange sagde ...

det er jeg osse helt sikker på... hvem er det nu aben er?

Peterstrange sagde ...

hej kat forresten... jeg tror det er lissom sex...

Grantræ sagde ...

iben er aben ikke?

Thomas Fals sagde ...

Aben er Iben Og Sarah. Hvis Sarah siger "mig og aben" så er Iben aben og vise versa.

Aben er altså bare den anden...

Peterstrange sagde ...

åhh abe...

Grantræ sagde ...

det ved jeg jo godt - men nu var det jo sarah der skrev ...

Peterstrange sagde ...

nååååh... jeg troede det var dig der var en pige....

swedemeister sagde ...

you wanna see my monkey??

Gry sagde ...

ahh visse vasse alt det ståhej for en lille vandpyt ;->
savner jer alle sammen kommer snart på visit!

malleogørb sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.