tirsdag, maj 30, 2006

OPFORDRING TIL UKUELIG OPTIMISME!!!

Dette er en opfordring der kommer lige på falderebet - for dem der har et liv og derfor ting at tilse fra kalender i almindelighed og for dem bosat udenfor dk i særdeleshed. Der har for mit vedkommende hersekt noget tvivl om hvorvidt det kunne lade sig gøre og efterfølgende hvorvidt det kunne svare sig, at komme til pågældende event (rolig folkens - det kan tids nok afslørres HVILKEN - jeg prøver at kompensere for sen udmelding ved at bygge ordentligt op!!!)
Jeg har i noget tid stået til at få mig et nyt job - i virkeligheden meget lig mit nuværende morgenmamma job; jeg skal passe på nogen (citat fra mulig ny kollega, jeanne): "meget særlige mennesker, der er vilde med systemer!" Det drejer sig om ti autister i en villa i bagsværd, i første omgang ny jobmulighed, men ved nærmere eftertanke ikke noget helt dårligt bo-fællesskab! Skulle have min første vagt imorgen, men problemet har hele tiden været at jenny wilson spiller på vega den aften og jeg regner med at hun er pigen der skal kurere mig. TVIVLEN havde ladet FORNUFTEN råde indtil nu, (autister 1, jenny-pigen 0) men så er det lige kommet mig for øre at Wolfkin spiller-op-til-varmning, feauturing: DEN UKUELIGE OPTIMISME.
Der er ikke skyggen ag TVIVL her; jeg har ringet til autisterne og sagt de må finde en anden til i morgen, jeg ved godt hvad jeg skal. Håber at se alle!!! Til dem der måtte være absent or absinth, vi ses forhåbentligt snart til andre gode tider!!!!

Smiley, der blinker frækt, tvivlen

2 kommentarer:

Peterstrange sagde ...

På vegne af fornuften (mig) vil jeg bare sige at det var en god beslutning... og så vil jeg i øvrigt sige at gry og jeg og special guest (en meget sej pige fra Australien) tager til ROSKILDEEEEEE!!!!!!!!!!!
Hvis Johan når at købe biletter?....

Gry sagde ...

Hej Ibber...go´e historie fra det virkelige liv!
Jenny Wilson styre! Hun kommer på roskilde -jahuuuu!