lørdag, marts 11, 2006

Knækprosa

sajt... er det sådan noget open mic bare i cyberspace, for hvis det er det har jeg ligget og rodet med nogle digte som jeg gerne vil dele med jer andre, her er fx et om en dreng der hedder pelle, det begynder sådan her... ahem! Der var en gang en dreng der hed pelle der i sin numse fandt et ben, som var lige så stort som et leen og gav ham meen og sparkede ham til seem.
Jeg håber meget i har har lyst til at give noget kontruktiv feedback. Men jeg vil liste ud i køkkenet og lave noget the... vi kunstnere er vilde med det stads

3 kommentarer:

Thomas Fals sagde ...

uhyggelig fræk leg med det danske sprog!! jeg fornemmer en ung Strunge er ved at tage form;)

jerk sagde ...

jeps... fræk er mit mellemnavn! ingen højere bud? får jeg et "sprogekvilibrist"? jeres sproglige aktionarius

Peterstrange sagde ...

hva betyder seem? er det sådn
en slags mild eksem?