søndag, marts 12, 2006

Jahu for det perfekte menneske!

16 kommentarer:

Thomas Fals sagde ...

hørt hørt - genialt initiv I to

swedemeister sagde ...

super geniaaaaalt det her ..grineren,
ved ik vis jag er et perfekt menneske der men jag pröver ;-)

Gry sagde ...

Jamen jeg er fantasien og
Sara er Lysten og peter er
fornuften så er du måske
musiken...
hilsen peter

Gry sagde ...

nå vent altså ... hov...
hilsen peter (fornuften/forvirringen)

Gry sagde ...

....bare for at gøre forvirringen komplet, så havde min fyr lige fået fingrene i min computer, så han brugte min elektroniske stemme......

Thomas Fals sagde ...

forviringen er nu total :)

Gry sagde ...

Yes, yes we like it like that!

Peterstrange sagde ...

ok...
jamen altså...
det mest fornuftige nu vil være at starte forfra...
lad os lave en ny blog...

Gry sagde ...

jaaahhh ny blog, ny blog.....øhhhh -nåh nej, nej...den her er da meget fin?!

Peterstrange sagde ...

ok. så lad os prøve at køre
den lidt videre og se hva der sker...

Peterstrange sagde ...

mht til det perfekte menneske
så startede det rundt om bålet
på Sølyst... Vi blev enige at vi
allesammen tilsammen var det
perfekte menneske... og hver især
stod for noget unikt i selkab med
de andre... Kristian var så vidt jeg husker initiativet osv...

swedemeister sagde ...

ja men nu fatter jag nada ...maske intet nyt til jer som kender mig :) så jag må vare någet i stil med....eh ..nu har jag glemt det

Peterstrange sagde ...

chris for fanden... du må da
være musiken!!!

swedemeister sagde ...

na ja det er sku riktigt ...men om jag nu vil vare en betong arbejder i dysseldorf , sa oppstår det problemer...

Peterstrange sagde ...

du kan være lige hvad du vil i dusseldorf... men jeg vil mene at i det perfekte menneske er du musikken... rocknroll!!!!

swedemeister sagde ...

ha ha takker der