onsdag, marts 15, 2006

Hvad du har brug for at vide om sexchikane

Hej folkens
Jeg synes det er på tide at vores lille cybercommunity opretter et moralsk forsvarligt adfærdskodex. Til at statuere et exempel har jeg fundet det her link, som skal forestille en slags instruktionsvideo til, hvordan man kan genkende og undgå den sexchikane, som nårsomhelst kan stikke sit grimme og maskerede ansigt frem. Det gennemspiller en masse forskellige hverdagsscenarier, som jeg tror vi alle kan nikke genkendende til... jeg håber det kan blive et exempet til efterlevelse
http://www.leenks.com/?media=175

9 kommentarer:

Peterstrange sagde ...

kan desværre ikke se videoen, men tilgengæld var der mange friske unge piger der ledte efter en date...
har lagt en frisk tøs på flicker...

jerk sagde ...

Roger! Jeg så dem godt, jeg tror det var en slags aerobic... måske step!? Hvor blev Pam af?

jerk sagde ...

Du var lige ved at krænke vores adfærdskodex (: en skam du ikke kunne se videoen, måske vores webmaster kan fixe det imorgen...

swedemeister sagde ...

våres webmaster er i gang med at lube op, ups var det sex chicane? ..ah vem har ik set thomas med lidt olje på

Thomas Fals sagde ...

sidder her og får morgenkaffen galt i halsen på kontoret. Til svenskeren: den med olien er vores lille hemlighed.

swedemeister sagde ...

jag kan ik klare at at det er en hemlighet mere...

Peterstrange sagde ...

HAHAHA!!!
Nu kan jeg se den.... :)

jerk sagde ...

thomas!? få så de bukser på igen...

SARAH LONSDALE sagde ...

he he! de amerikanere er skøre!!!